The Bounty hunter.


Jennifer Aniston är som en varningsflagga för mig när jag läser om en film... är hon med - så kommer den inte vara bra!
Jennifer kan spela EN roll, och det är - Rachel - i F.R.I.E.N.D.S! And that´s about it. Hon tolkar alla filmrollen hon får SOM Rachel, bra skådespeleri? - NEJ!
MEN, jag valde att se den här filmen iallafall, och jag kan inte säga att det kanske var den bästa anledningen men det var för att den lööööhhöööhhhööööjligt heta Gerard Butler är med. Simple.
Den var exakt som jag förväntade mig och det jag trode skulle hända, hände. Gillar du sockersöta Kärleks Komedier med värdelös story och ohälsosamt dåligt skådespel? Then go for it!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0