Städdag(ar).

Igår klockan halv tio på morgonen så började jag att städa mitt rum (för att jag hade tråkigt) och igårkväll klockan halv tolv var jag nääästan halvklar...

Allt eftersom jag städade så verkade mitt rum bli mer och mer stökigt... what´s up with that!? Nu sexton:trettionio så börjar jag blir klar (nästan). Har fortfarande inte dammsugit (vilket enligt mig är en av de tråkigaste sysslorna som finns i världshistorien, och eftersom jag är löjligt lång så får jag ont i ryggen med, yey) eller torkat golv... Jag hatar att städa. Jag har sorterat alla mina filmer iaf, bokstavsordning blev det, tänkte sortera dom efter regissör men mina vänner hade aldrig ställt dom på rätt ställe då vilket hade vart lite förgäves. Upptäckte att det saknas minst två filmer jag inte har en aning om vart dom är. awesome........ not.

Ja... tänkte bara skriva en liten update på vad som händer i mitt otroligt faboulösa liv!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0