Shrek fyra - Forever after.



Jag är ett stoooort Shrek-fan och igår såg jag Shrek fyra. Jag gillade den! Den är absolut inte lika bra som den första, men vilken uppföljare är det? Ingen! (finns undantag!!) Den hade sina ljusa stunder och var riktigt rolig då och då. Jag älskar den inte och jag hatar den inte, den är... mysig. Den hade en fin moral och åsnan är oslagbar - as always! (enda rollen Eddie Murphy någonsin lyckats med) En absolut sevärd film. Men jag kan även tillägga att det inte gör mig någonting att det är den sista Shrek filmen, det känns som att dom har mjölkat hela Shrek-grejen så mycket det går... och lite till.













Måste även tillägga... HUR SÖTA ÄR INTE BEBISTRÄSKTROLLEN!? gifv. Tror kanske jag måste skaffa barn med ett träsktroll nu... Crap.
1 kommentarer
Postat av: fanny

gud va söt du är! tack så mycket :)

2010-07-30 @ 18:36:02
URL: http://troublewhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0