Pizzasöndag.

Det har vart tyst på bloggfronten ett par dagar nu. Har inte haft så mycket att blogga om! Det har vart dåligt väder sen onsdag natt (WUHU) och när det regnar gör jag inte mycket annat än släpar runt på hunden ute (han hatar regn och håller sig hellre en hel dag än går ut och kissar) och ser film så det har inte hänt nått alls här.

Min syster kom hem på en snabbvisit i fredags kväll och åkte för en timme sen igen ungefär, alltid roligt när hon kommer hem, även fast hon är gravid och gnällig! Nu kommer vi inte träffas på tre veckor igen, lite surt.
Både min bror och syster (och svägerska) har vart hemma i helgen, både lördag och söndag! Jag och brodern har spelat Wii och så har vi alla hjälpt till att planera min mors bröllop som är om en knapp månad.

Nu sitter jag och väntar på att mor min ska komma hem med pizza, och så ska jag äta och se på film och mysa med regnet smattrande utanför. Jag gillar't! Har dock svårt att välja vilken film jag ska se, är inte sugen på nån jag har... -gll-
Jag har sjukt ont i huvudet idag med, vet inte varför men irriterande är det och det gör mig galet gnällig!


Nä, nu ska jag gå och rota igenom våra sjumiljoner gamla VHS filmer och se om det är någon där som faller mig i smaken!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0