Pensionärssport och nostalgi.

Det är varmt... Det är löjligt jättejävla varmt om jag ska vara ärlig. Trettioen grader i skuggan utanför fönstret för tillfället och säkerligen hundra grader här inne (jo jag svär). Och vad sitter Sofi och gör? JO! Stickar (fyllde åttio nyss) och ser på Ebba och Didrik (HEJ NOSTALGI!) Men Sofi, varför är du inte vid stranden, kanske ni tänker. FÖR ATT JAG ÄR SJUK, fortfarande, tänker jag svara då.

Jag har vart sjuk så länge nu att jag har lärt mig sticka under tiden, japp... Jag är cool...
Som jag kanske nämnt nån gång innan här så ska min syster få barn♥ så jag har bestämt mig för att sticka en filt åt henne/honom. Ambitiöst, jag vet!

Men jag är faktiskt rätt bra på att sticka, när min mor såg det så sa hon "Ja alla är vi bra på någonting, gäller bara att leta, och det verkar som du hittat vad du är bra på!"
Och det är väll bra i guess... men kunde det inte vart nått lite coolare? Som att buktala eller nått, nej då, jag måste vara bra på en pensionärssport. Awesome...

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0