I lessthanthree Dailybooth.

Every now and then blir jag kär... i hemsidor. japp du läste rätt! Jag blir lite som besatt av sidan och spenderar en löjlig mängd timmar om dagen där. Det började med Lunarstorm när jag var tolv, sen Bilddagboken, Ansiktsboken, Youtube♥ och nu:


DAILYBOOTH! aaah! I LOVE IT.
Jag har hört människor (mest amerikanska sådana) prata om den här sidan ett bra tag men inte kollat in den för - Let's face it - det låter rätt tråkigt, man tar en bild på sig själv och så kan folk posta en bild på sig själva på bilden på mig? Förvirrande(!) och lite tråkigt.
Igår fick jag för mig att jag faktiskt skulle kolla in den då alla Vloggare jag följer är med där och jag ville se vad alla tjatade om och ja... nu är jag KÄR.

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0