Time for a Quickie #7.

Dagens tips:



Amy är en helt normal lite nördig tjej i skolan som en sommar under ett läger råkar bli gravid med skolans "bad boy", i serien får du följa Amy och hennes kamp med att bli och vara ensamstående tonårsmamma samtidigt som du får följa en rad andra tonåringar i deras värld där vem du är eller inte är ihop med och hur populär du är eller inte är, är viktigast av allt.


The secret life of the american teenager är ett drama, det är en otroligt löjlig serie egentligen men efter ett par avsnitt så var jag fast i moralkake-världen dom har byggt upp. Serien ska handla om "normala" tonåringar men varken jag eller någon jag känner var sån här när vi var tonåringar, och hade jag vart det hade jag nog inte orkat med mig själv. Hela serien är en enda stor moralkaka, men tja, vill du ha en hjärnfri, sliskigt sockersöt och lite korkad serie är det här serien för dig!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0