Material girls.



Jag har kollat på film idag med en kompis och jag måste säga att jag inte direkt var helt med på vilken film min vän ville se, men jag tänkte att det är ju alltid roligt att skratta lite åt värdelösa filmer som saknar handling och vettig dialog. Men den här filmen tar nog ta mig fan priset för värdelöshet... Jag är lite smått arg på mig själv för att jag inte stängde av filmen eller iaf lämnade rummet!

Först och främst så är det Duff-systrarna, vilket säger en hel del bara det, och för det andra, daaaaaaaaaaaaaaaamn va dålig den är... Den ena moralkakan efter den andra och det verkade som att dom aldrig skulle ta slut. AH skjut mig!

Jag skulle aldrig tipsa någon människa att se denna filmen, för det kan helt omöjligt finnas människor som får ut någonting mer än smärta och ilska av att titta på den. Usch, never again!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0