Hatchet.



Jag har inte kunnat sova inatt så jag har haft skräckfilms-marathon, what else lixom... Jag såg mest filmer jag sett innan men jag såg en film som jag köpte nån gång men aldrig vart direkt sugen på att se och den heter Hatchet.

Det vart en blodig, köttig, rå, världelös film... Men värdelös på det bra sättet när det gäller skräck. Kroppsdelar som flög omkring, ett huvud som blev slitet i två delar med ett par bara händer och en arm likaså. Handlar om en pojke som råkar bli dödad av sin pappa och som sedan kommer tillbaka och dödar alla som kommer i närheten av hans hus, bra story va? Nja... kanske inte Oscarvinnar matrial direkt men den var underhållande och trevlig en sömnlös natt.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0