En fyra för tre.



JAG ÄLSKAR YOUTUBE!!! Idag när jag slösurfade på mitt älskade YouTube så hittade jag en video med ett namn som lät jäkligt bekant men jag hade ingen aning om varför, så jag klickade mig in på den och fick se nått jag tittade på när jag var liten, mycket liten och fick en sån nostalgitripp så det vart inte klokt, En fyra för Tre... HUR AWESOME ÄR INTE DET!?

Idag har jag sett hela säsong ett på YouTube, underbara underbara YouTube. Jag minns den här serien så jäkla väl från när jag var liten, men upptäckte idag när jag såg avsnitten igen att jag kan fan inte ha förstått mycket för, DAMN va sex-skämt det är i den här serien! Det är i princip det serien bygger på - sex.

För er stackars själar som inte haft äran att se denna fantastiska godbit till serie så handlar det om fem personer, en äldre man och hans fru som hyr ut övervåningen av sitt hus till två tjejer i tjugoårsåldern. Tjejerna träffar i första avsnittet en kille i samma ålder som är i desperat behov av ett ställe att bo på och dom erbjuder honom det lediga rummet dom har på sin övervåning, MEN om han ska kunna bo där så måste han säga till hyresvärden att han är Gay för hyresvärden vill inte ha - and i qote - "...några matematiska orgier" - i sitt hus. Tja, det är som sagt mycket sexskämt och en hel del snubbelhumor, men nostalgi faktorn är så pass hög att jag älskar varje sekund av det!




Underbart, inte sant?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0