Dag 5.

Detta gör mig glad: Finns ett väldigt simpelt svar på det och det är min familj. Jag har en väldigt stark relation till min familj och det har vi nästan alltid haft. Min såkallade far lämnade oss när jag var sju år för sin nya familj och vi har inte sett honom sen dess, vilket gjorde att jag, min mor och mina två syskon verkligen kom väldigt väldigt nära varandra. Det finns ingenting jag inte skulle göra för dom.

Sen finns det ju självklart en massa andra saker som gör mig glad, som mina två bästa vänner (nästan som familj), min hund (som är en del av min familj enligt mig), att rita/måla, att vara kreativ i allmänhet, att jobba med barn, att se en riktigt bra film, m.m m.m m.m... men min familj kommer alltid först på den listan!



Jag och mina syskon i South Park form. Jag till höger.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0