Dag 4.

Detta gör mig arg: Okej, detta skulle kunna bli det längsta blogginlägget i världshistorien för jag är en person med lööööööjligt kort stubin! Jag blir förbannad någon gång varje dag. Det kanske låter hemskt men det är det inte, jag är nämligen inte det minsta långsint, jag blir arg fort, sure, men jag blir icke-arg lika fort sen. Så det är lite svårt för mig att skriva allt som gör mig arg, men kan la försöka lista några.


Människor som tror dom är bättre än andra. Who doesnt?

Personer som pratar om saker som dom inte kan eller vet någonting om. Speciellt människor som pratar om film men UPPENBARLIGEN inte kan någonting om det, ah, drives me mad!

När människor ställer sig mitt i en gång i en affär och inte flyttar på sig. Vem blir inte arg av det?

Föräldrar som behandlar sina barn som en accesoar. Barnet ska vara där men det får inte låta eller röra sig eller för guds skull stöka/kladda ner. NEWS FLASH! DET ÄR BARN, dom är gjorda för att göra sånt! 

Personer (karlar) som tror att jag inte kan vissa saker pga att jag är tjej.
Jag har alltid fått mycket skit flr mina intressen pga att jag är tjej, när jag spelar över nätet som tex WoW så låtsas jag vara kille för att människorna där ska ta mig på allvar. Hell of irriternade!

Människor som "bestämmer" vad som är tjej/kill-saker. -facepalm- 2011 snart ppl, kanske dags att lämna "flickor ska vara rosa och pojkar ska vara blåa"-grejen?

Människor som behandlar djur illa. I wanna kick them in the gonads.


Well... i could go on and on and on and on and on and on... men det ska jag inte göra. Men där är iaf några av sakerna som gör mig arg eller förbannad.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0