Dag 3.

Detta hade gjort världen bättre: Människor som accepterar varandra. Det ska inte spela någon jävla roll om du är vit, svart, gay, straight, bi, kvinna, man, tjock, lång, smal eller kort, whatever floats your boat!

Hade alla människor förstått detta hade världen vart mycket bättre. Människor med förutfattade meningar om andra människor pga saker som dessa är pinsamma och sorgliga. Vad har du för rätt att hata en person pga dess läggning, hudfärg eller utseende? Vad ger dig rätten att dömma mig eller någon annan? Lev ditt eget liv och bry dig inte om människorna runt om dig och hur dom lever sina liv.

Jag är uppvuxen med ordspråket "Sköt dig själv och skit i andra" och jag tycker att waaaaaaay för få människor lever efter det!

Det finns absolut inga människor som är värda mindre eller mer än andra och det tror jag fan ALLA vet, men många vill inte tro det. Men förhelvete... vi är vuxna människor... kanske dags att börja bete sig som det med?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0