Dag 1.

Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit speciellt mycket om mig själv i min blogg? Det har en ganska simpel anledning, när jag skapade den här bloggen skulle den handla om mina intressen, alltså film och TV-serier mfl och inte om mig. Jag bestämde mig aldrig för att vara "anonym" men det bara blev så, vilket jag har fått en hel del skit för faktiskt, somliga tror att jag är den absolut fulaste människan i världshistorien och andra verkar tro att jag tror att jag är all that and a bag of chips... vilket jag verkligen inte tycker eller gör. Så här kommer nu en liten presentation:

 Mitt namn är Sofi (egentligen inte men jag gillar det bättre än mitt riktiga, so let´s say it is), jag är tjugo år gammal i ungefär en månad till. Jag bor i en liten, liten, liten by med cirkus tvåtusen invånare (tror jag? är inte helt säker) där i princip alla vet vilka alla är och vad dom gör, vill och hoppas.
Jag bor hemma hos min mor och hennes (typ) nya man (dom har vart ihop i tusen år men nyligen gift sig), min hund - Malte och min katt - Rufus. Jag bor hemma för att jag VILL bo hemma och för att jag pluggar och känner att jag inte riktigt vill ta svulstiga lån för att låtsas som att jag har råd med en egen lägenhet. Jag har två syskon, båda äldre, jag har en bror som är tio år äldre än mig, bor med sin fru i en lägenhet ungefär tre-fyra mil från där jag bor och så har jag en syster som är sju år äldre än mig och är kind of min bästa vänn, hon bor ungefär tre hundra meter bort och hon ska snart få sitt första barn, så jag ska bli moster ♥ , vilken dag som helst nu.

Jag pluggar som sagt, på komvux för at vara mer noga. Jag hoppade av gymnasiet under mitt andra år pga att jag hatade skolan och var riktigt jävla skoltrött och tänkte att screw it, jag kan fixa mina betyg på komvux efter att jag jobbat ett halvår eller så, men det blev inte riktigt så. Jag lärde mig den hårda vägen att om man inte har ett fullt gymnasiebetyg redan så får du inte plugga på komvux föräns andra kalenderhalvåret året du fyller tjugo... Vilket är kanske det absolut DUMMASTE regel jag NÅGONSIN har hört, men så äre. Så jag har inte börjat föräns nu i Augusti. För tillfället läser jag Svenska B som är super roligt!!

Jag har inte über många vänner men dom jag har älskar jag av hela mitt hjärta och skulle göra allt för. Jag har två vänner som är väldigt speciella för mig, jag har känt dessa pojkar sedan vi började lekis ihop när vi var sex år gammla och vi har hängt ihop sedan dess, gick i samma klass från lekis till nian och har inte vart ifrån varandra mer än någon vecka sedan dess, föräns nu när dom har vart i Asien och rest runt i snart två och en halv månad. Men imorgon kommer dom hem!!!!!!! Älskade pojkar.

Jag har väldigt kort stubin, har tyken och ironisk humor men är samtidigt väldigt snäll. Mina intressen är (som ni kanske kan gissa) Film, TV-serier, TV/Data-spel och Body Modification.

Mer vet jag inte vad jag ska berätta. Vill ni veta någonting mer så får ni väldigt gärna fråga!



P.S Fular även in en bild för er som inte tror att jag egentligen är tjej? WTF lixom? Och svar JA jag fjortisposar på bilden, hörde att det var inne, lol.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0