Återuppväckt barndoms-crush.

Jag är fast! Tre säsonger på två dagar, det är så fantastiskt roligt, jag minns nästan allt och jag får en sån jäkla mysig känsla i magen, och min long lost barndoms-crush på Göran Gillinger är nu återuppväckt! Jag älskar nostalgi, måste vara en av dom mysigaste känslorna någonsin!

Tyvärr så finns det ju bara fyra säsonger av den här serien och säsongerna är som mest tolv avsnitt med bara tjugofyra minuter per avsnitt, vilket inte är supermycket. Det är lite tråkigt, men det är la sånt man får ta när man ser gamla serier i guess.

Hade den här serien gått nu så hade jag absolut inte tyckt den var bra alls, och jag hade ABSOLUT INTE låtit mina barn se den då det endast handlar om sex. Skådespeleriet (or the lack there of) är inte direkt nån höjdare, iaf inte från den mörkhåriga av de två yngre tjejerna... Hon fick nog det jobbet pga andra talanger... Enda anledningen till att jag tycker att den här serien är någonting att ha är pga känslorna den "väcker" hos mig, att jag minns min barndom, för den var awesome. Jag kopplar ihop den här serien med någonting jag älskar och därför älskar jag serien, does that make sense?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0