The Grudge.




Idag såg jag The Grudge, den amerikanska versionen... har bara sett den Japanska innan, och den gillar jag. Men ja... jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här versionen, förutom att den är helt förstörd och att om jag var amerikan skulle jag känna mig jävligt dumförklarad! Amerikaner låter aldrig publiken få lista ut någonting själva, dom ska alltid överdriva med "ledtrådar" så att en treåring skulle kunna lista ut vad som hänt, det tar ju bort halva grejen!! Sen att det var Sarah Michell Gellar i huvudrollen gjorde ju inte direkt saken bättre... Jag älskar henne som Buffy (en av mina favorit serier EVER!) men i det mesta annars är hon bara kass.

Jag såg även The Grudge två. "Varör gjorde du det när du tyckte ettan var så dålig?" kanske ni undrar - för att jag älskar att titta på film, va för skit det än må vara, och speciellt skräckfilm! Även fast denna inte var läskig... alls! "Okej, vad tyckte du om tvåan då?", aaaaaah hahahahahahahaha haha hahahaha hahaha!!! SÅ DÅLIG!!! hahahah haha hahahaha hah... jisses. uuuh. Det fanns verkligen ingenting som var bra i den här filmen at all! Och speciellt inte skådespelet! usch! Underhållande var den iaf, men jag tror inte det var det regissören siktade på kanske... Men dålig skräckfilm är lite min grej, så jag tänker även nu se trean! Får se om den är lika bra som tvåan. -håller tummarna-                                  -ironi-

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0