Kärlek.

Idag har jag fått tillbaka internet igen efter ungefär två veckor utan.


Det har hänt en del faktiskt sen mitt sista riktiga inlägg, min syster har vart här och åkt igen, mor min har gift sig, jag kom in på skolan (men det har jag ju redan skrivit), jag har köpt kurslitteratur för mer pengar än jag har, jag har ätit kräftor för första gången i mitt liv, mor har fyllt år, systern har fyllt år och så en massa roliga kvällar med syskonen.

Min älskade mor har som sagt gift sig, och det var faktiskt ett riktigt fint bröllop. Jag var fotograf och det var inte ett helt lätt jobb vill jag lova. Men vädret jobbade iallafall med mig. Det blev ett mysigt litet bröllop nere vid havet med aukustisk gitarr spelandes i bakgrunden och min svägerska sjöng min mors favorit låt "Av längtan till dig" på sitt egna sätt med sin underbara röst. Varken mamma eller hennes gubbe har vart gifta innan och det var nog ingen i världen som kunde missa hur lyckliga dom var den här dagen, det värmde i hjärtat att se honom titta på henne och verkligen se hur mycket han älskar henne. Det var till och med så att en cyniker som jag själv trodde på evig kärlek för ett ögonblick. (Bilden är lite random för jag vill inte lägga ut några av dom "riktiga" bilderna här så det fick bli denna.)


Grattis älskade, älskade ni.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0