Freaks and Geeks.



Jag kan inte sova, vad gör man då? JO, kollar på en av dom absolut bästa serierna som någonsin gjorts - Freaks and Geeks!!! Jag har nog sett den här serien en miljon gånger sen den gick på TV när jag var liten och den blir bara bättre och bättre varje gång, förutom att jag hela tiden kommer på mig själv med att säga alla repliker innan dom sägs... lite irriterande.

Nu ska jag titta vidare tills jag blir trött nog att gå och sova. Men måste säga att om ni inte sett den här serien så GÖR DET... snälla!





UPDATE: Fick en kommentar (som ja råkade radera... sry.) med en fråga vem min favorit karaktär i serien är. Wow, sjukt svår fråga! Alla är helt underbara, men jag måste nog säga att Martin Starr och Seth Rogen's roller (Bill och Ken) är dom jag gillar bäst... Men ja, svårt som fan att välja. Gillar Busy Philipps roll (Kim, som inte är med på bilden ovan, vet ej varför) med... och alla andra... Haha.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0